Hi peeps

Hi folks, the name is Abby and proudly 20 this year :) well that's all you need to noe bout me i guess, well thanks for reading :)

Tuesday, April 13, 2010

Hidup oh hidup

actually this topic is an idea from a friend. his name is bent.
yaww bent!!
haha, idk what the hell that im gonna talking bout this topic.
so i just bedal jelaa :) some ppl happy with their lives and some ppl don't.
it depends on the situation. for me, my life is great.
yahh, i'm lovin it :))
so far alhamdulillah, i love myself, yess babe i do love myself.
but some ppl don't. do you??
i love my life, my style, my 'food', my friends, my family.
huhh, talking bout family, yes i do hve some probs with my family.
but it's actually very personal stuff to talk bout it or share it.
yes i know the phrase, 'sharing is caring'
but not all the story about us or about someone else that we must share with others right?
it seems that everyone hve their own privacy.
i do love to sharing my stories with my friends and i am letting them to talk bout it.
actually im kinda a serious person.
everything that i wanna do, it must be perfect.
am i too fussy?
or am i just being a jerk?
think bout it. am i being just like that? tell me yahh sayanggggg ;p
memang macam tu nk buat mcm mana.
ehh tetibe lakk berbahasa melayu. hihihi. org melayu so mestilah ade attitude mcm tu.
ehh ehh, u all sume mesti ade benda yg tk puas hati dlm life korang kan?
hmm, biaselah tu. lumrah hidup.
talking pasal lumrah hidup, sume mesti pernah bercouple kn?
topik terhangat kt pasaran. biase lahh :)
and mesti ade masalah kan? same lah mcm kite. hahaha
lumrah hidup, hmm
biasenye pendam jela lg bagusss.
nk cerita pun nnt tersalah ckp, nnt jd salah fhm
tu yg tk nak tu. pastu gaduh. pastu sakit hati. pastu marah2. pastu nangis2. pastu ckp mcm2.
pastu BREAK. hahaha
biase dahh tuuuu.
lame2 bosan jgk. yg penting, pasal JEALOUS.
phewwwww, yg tu tk boleh blahhh. mmg best plus best plus best punya story. hihi
even cerita lama pun still jealous lahh derrr. tu pun mau gue ckp kerrr? hehehe
sendiri mau ingt lerrr. tp kan, ade jgk org yg tk tau rase jealous tau.
haish ape punya manusia lahh tu.
kesian kottt. tk fhm betul dgn org mcm ni. bnyk lg benda alah nk ckp psl topik sebegini (chewahh)
hahaha, tp tkpe
to be continue :pp


No comments:

Post a Comment