Hi peeps

Hi folks, the name is Abby and proudly 20 this year :) well that's all you need to noe bout me i guess, well thanks for reading :)

Tuesday, April 20, 2010

Stress, terapi!

Kenapa kan, org yg kita sayang tu tipu kita?
kenapa?
aku sampai skrg tk dpt lg jawapan.

kenapa ramai org tak nak cakap or discuss pasal dulu?
kenapa?
aku dah ada jawapan, tp sampai skrg aku masih tak puas lg dgn jawapan aku.
itu lah manusia, tak pernah puas dgn apa yg dia dah ada.
termasuk aku, sebab aku pun manusia yg ada kelemahan dan kekurangan.
jadi aku tk lari dari masalah mcm ni.
semua org pun sama.

berbalik pada soalan, hmmm
kenapa bila aku tny org tu pasal dulu, kisah dulu, kenapa mesti aku tk dpt respon?
ye, aku tau, aku tau kenapa.
hmm, mungkin bg dia benda dulu dia tak nk ingat,
hmm, mungkin dia tak nak aku tau pasal benda dulu,
hmm, mungkin...
yess, semua mungkin!
aku pun tak tau lah.
macam2 dlm benak fikiran aku.
aku dah 18 and aku perlu sentiasa fikir positive pasal seseorang tu.
tp masalahnya mind aku mcm block something yg membolehkan aku rasa mcm tu.
aku kena pergi terapi??
ehh youuuu, i dah pergi terapi ehh.

jap jap, ckp psl terapi, hmm
memang best, kinda okay jgk terapi ni
tp tgk tempatlah jugak, aku tak suka kot terapi ni
sebab masa dia urut tu, hmm, 'dia' tu katil ehh
katil yg urut aku :)
haha, ni sume mak aku punya kerja lahh, ada ke die suruh aku pergi terapi??
aduhh, aku pun tk fhm lah
umi, please lahh, siti buat ni pun sebab umi tau!
ikutkan hati, huhh, memang tk nk buat terapi tu.
sakit gila badan, tp sedap lah sebab dia mcm urut kita kan.
tp aku memang tak suka.
mcm org tua je rase.
hahaha, sorry lah ye.
tp pada sape2 yg nk buat terapi tu, silakan...
rasa lah sendiri ;)
 *ikhlas ni tau, haha*
make sure try ye untuk sape2 yg stress, mcm aku ni,
but i'm done! thanks 8)

1 comment:

  1. b, aku da follow kau. follow aku kat lovedthee.blogspot.com ! haha ;D

    ReplyDelete